Prví Slováci, ktorí vyrobili kampaň pre svetový Greenpeace

Poradila sa nám úžasná vec. Získali sme projekt pre Greenpeace Global a vyrobili svetový spot.
Dátum uverejnenia: 8. augusta 2020

Projekt priamo pre centrálu medzinárodného Greenpeacu bol tak trochu splnený sen, o ktorom sme si ani nikdy nedovolili snívať. Viete, ono človek si povie, že chce robiť veľké veci, s dopadom a mať svetový úspech. Časom však zistíte, že sú to mimoriadne subjektívne veci. Keď prišla možnosť zúčastniť sa ideového tendra pre GP, neváhali sme. Zadanie bolo vytvoriť spot, ktorý upriami pozornosť na dopady priemyselnej živočíšnej produkcie. Komunikáciu s nami zastrešovala divízia, ktorá sa špecializuje na komunikáciu mäsového a mliečneho priemyslu. Hlavnú časť kreatívy mal na starosti náš Michal, ktorý má v živote dve hlavné vášne. Tou prvou je hudba, ktorej sa profesionálne venuje už niekoľko dekád pod alteregom DJ Lixx a tou druhou je láska a rešpekt ku všetkému živému. Mišo je jeden z dvoch členov nášho tímu, ktorí sú v Cukru od úplného začiatku doteraz. Mišov prechod na vegánsku stravu sa prelína s jeho začiatkami pôsobenia v Cukru. Aj preto bola táto príležitosť mimoriadne osobná a výnimočná.

V procese sme museli niekoľkokrát prekonať naše vlastné hranice a prísť s množstvom odlišných námetov. Napokon si klient vybral ten víťazný a my sme sa pustili do produkcie. Kreatívu sme poňali pomerne ambiciózne, rozpočet však nepustil. Preto bola samotná výroba a realizácia ďalšou výzvou. Ambícia vyprodukovať tento spot čo najlepšie nie len s ohľadom na profesionálne, ale aj osobné morálne hodnoty, bola obrovská.

Nosnou časťou nášho spotu je kus mäsa ako metafora všetkých environmentálnych dopadov. Ak chcete vedieť viac o zákulisí vzniknut tohto projektu, pozrite si naše backstage video.

S realizáciou projektu nám pomohlo množstvo našich kamarátov aj rodinných príslušníkov. Všetkým zúčastneným a členom štábu ďakujeme, že sme spoločne mohli vytvoriť takúto vec.

Zdieľať