Pre mesto Sereď sme navrhli a zrealizovali novú komunikačnú stratégiu, ktorá stojí na troch pilieroch: sviežej vizuálnej identite, silnom logu a výstižnom claime. Okrem toho myslí aj na dlhodobé budovanie imidžu mesta naprieč rôznymi komunikačnými kampaňami.
Nové logo vychádza z erbu mesta – preberá z neho farebnosť a dominantný motív troch línií. Tie sme reinterpretovali ako vlnovky, ktoré vizuálne odkazujú na rieku Váh, jednu z prirodzených dominánt Serede. Motív vĺn sa tak stal nosným vizuálnym prvkom celej identity a poskytuje silný, variabilný základ pre ďalšie kreatívne spracovanie.
Súčasťou návrhu bola aj sada farebne odlíšených logotypov pre jednotlivé mestské organizácie, ktoré spája jednotný vizuálny kód.
S novou identitou sme následne aktualizovali aj farebnosť a podobu mestských výstupov – od tlačovín a plagátov až po online komunikáciu.
Tri vlnovky sú viac, ako sa zdá. Objavte novú vizuálnu identitu Serede vo videu.