Mesto Sereď

Rok realizácie: 2024
Pre mesto Sereď sme navrhli a zrealizovali novú komunikačnú stratégiu, ktorá stojí na troch pilieroch: sviežej vizuálnej identite, silnom logu a výstižnom claime. Okrem toho myslí aj na dlhodobé budovanie imidžu mesta naprieč rôznymi komunikačnými kampaňami.

Nové logo vychádza z erbu mesta – preberá z neho farebnosť a dominantný motív troch línií. Tie sme reinterpretovali ako vlnovky, ktoré vizuálne odkazujú na rieku Váh, jednu z prirodzených dominánt Serede. Motív vĺn sa tak stal nosným vizuálnym prvkom celej identity a poskytuje silný, variabilný základ pre ďalšie kreatívne spracovanie.

Súčasťou návrhu bola aj sada farebne odlíšených logotypov pre jednotlivé mestské organizácie, ktoré spája jednotný vizuálny kód.

S novou identitou sme následne aktualizovali aj farebnosť a podobu mestských výstupov – od tlačovín a plagátov až po online komunikáciu.

Tri vlnovky sú viac, ako sa zdá. Objavte novú vizuálnu identitu Serede vo videu.

Zdieľať

Páči sa vám naša práca?

Hľadáte kreatívneho partnera na spoluprácu?
Ak vás naša tvorba zaujala, ozvite sa.
Chcem ponuku

Chcete spolupracovať?