ELISAN

Nová značka potrebuje novú komunikáciu. Spoločnosť GastroMarket - Linorex rozšírila počas koronakrízy svoje portfólio o nový produkt - Elisan. Elegantné a inteligentné riešenie proti šíreniu vírusov.

Zadanie od klienta bolo jasné. Komplexné riešenie na kľúč, navrhnuté a realizované čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. Hľavným cieľom bolo v čo najkratšom čase plnohodnotne uviesť produkt na trh a pripraviť podpornú komunikáciu na predaj. Vytvorili sme produktové fotografie, prezentačné a obslužné videá, štýlovú webstránku a tlačené propagačné materiály. Súčasťou nášho agentúrneho riešenia bola aj online stratégia uvedenia na trh, distribúcia a nákup online mediálneho priestoru. Online sme postavili na obsahovej reklame, remarketingovej kampani a spustili sme Youtube reklamy. Špecifikom projektu je, že sa produkt stále vyvíja – rovnako ako situácia okolo COVID-19. Tak, ako sa vyvíja Elisan, pružne reaguje aj náš tím a projektu podporujeme intezívnu flexibilnú podporu. Celý projekt sme zastrešili na kľúč od kreatívy, cez tvorbu až po nasadenie výkonnostného marketingu.

 

Zdieľať

Páči sa vám naša práca?

Hľadáte kreatívneho partnera na spoluprácu?
Ak vás naša tvorba zaujala, ozvite sa.
Chcem ponuku

Chcete spolupracovať?